Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Долінська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Маланчук В. О. Антимікробні властивості наночастин срібла (експериментальне дослідження) [Електронний ресурс] / В. О. Маланчук, З. Р. Ульберг, А. В. Рибачук, Л. С. Рєзніченко, Т. Г. Грузіна, Н. О. Долінська // Вісник стоматології. - 2012. - № 4. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2012_4_8 Наведено одержані результати, що доводять значну ефективність дослідженого препарату наночастинок срібла середнього розміру 30 нм, синтезованого в Інституті біоколоїдної хімії їм. Ф. Д. Овчаренко НАН України, як потенційної протимікробної субстанції, перспективної для застосування в хірургічній стоматології та щелепно-лицевої хірургії для лікування гострих гнійно-запальних захворювань щелепно-лицевої ділянки та їх ускладнень.
| 2. |
Долінська Н. Особливості та шляхи реалізації менторських програм в університетах США [Електронний ресурс] / Н. Долінська // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_17 Охарактеризовано підходи та способи реалізації менторських програм для молодих викладачів в університетах США, а також виявлено особливості менторських взаємовідносин на рівні професорсько-викладацького складу. Акцентовано увагу на обов’язках всіх учасників типової менторської програми та переваги запровадження таких програм для підвищення якості професійно-педагогічної підготовки майбутніх викладачів.Охарактеризованы подходы и способы реализации менторских программ для молодых преподавателей в университетах США, а также выявлены особенности менторских взаимоотношений на уровне профессорско-преподавательского состава. Акцентировано внимание на обязанностях всех участников типичной менторской программы и преимущества внедрения таких программ для повышения качества профессионально-педагогической подготовки будущих преподавателей.The article characterises approaches and ways of implementation of mentoring programs for young teachers in US universities. It also identifies the characteristics of mentor-mentee relationships at the level of teachers and professors staff. Duties and responsibilities of all participants of mentoring programs are outlined and chief benefits of such programs development are defined in order to facilitate the quality of professional-pedagogical training of the future teachers.
| 3. |
Долінська Н. В. Сучасні моделі професійної діяльності викладача вищої школи США [Електронний ресурс] / Н. В. Долінська // Молодий вчений. - 2018. - № 8(1). - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8(1)__31
| 4. |
Долінська Н. В. Педагогічне портфоліо як інструмент підвищення педагогічної компетентності викладача [Електронний ресурс] / Н. В. Долінська // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2018. - Вип. 33. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2018_33_7
| 5. |
Долінська Н. Професійний капітал у вищій школі: поняття і роль [Електронний ресурс] / Н. Долінська // Молодь і ринок. - 2020. - № 5. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_5_19
|
|
|